FAQ

U kunt ons het beste bereiken via onze contactpagina en live chat. Stuur ons een e-mail, maak een telefoontje of stuur een bericht in de live chat. Wij zullen u zo tijdig mogelijk te woord staan.

De levertijd is afhankelijk van het product. Bij ieder product zal beschreven staan wat de levertijd is van het desbetreffende product.

Uiteraard kunt u uw producten retourneren. Wanneer u een product terug wil sturen, kunt u contact met ons opnemen zodat wij het juiste retourneringsformulier naar u op kunnen sturen. De voorwaarde is wel dat het product naar behoren is gebruikt en geen schade op heeft gelopen. Kijk voor meer informatie in onze algemene voorwaarden.

Nee, er wordt van u verwacht dat wanneer u uw producten terug wil sturen, u het product netjes in originele staat terugstuurt naar de leverancier.

Nee, u betaalt geen kosten voor het retourneren van uw bestelling, mits deze aan de gestelde retourvoorwaarden voldoet. De kosten zullen vergoed worden door de onderneming zelf.

Voor producten die bij bestelling gemaakt worden, zoals de Strrr speelblokken en build-your-dream, is er geen mogelijkheid om de producten terug te sturen.

U kunt bij ons betalen met: Ideal, creditcard, Bancontact, PayPal en ING home pay.

Ja, op dit moment hebben wij de mogelijkheid om te leveren in Nederland en België. Meer landen zullen in de nabije toekomst toegevoegd worden. Aanvragen zijn altijd welkom. Wij zullen altijd onze uiterste best doen om het toch voor elkaar te krijgen.

Voor de huidige producten die wij aanbieden op de website, worden de bezorgkosten door Ritzkidz zelf afgehandeld. Uw bezorgkosten bedragen dus €0,00. LET OP: Dit geldt niet voor ‘build your dream’. Deze kosten worden verwerkt in het volledige proces.

Nadat u betaalt heeft, krijgt u een bevestiging in de e-mail. Hierin zal uw aankoop nog een keer gespecificeerd in staan.

Zodra wij de order hebben bevestigd bij de leverancier, sturen wij u de link door zodat u uw bestelling kan volgen.